Avast About us

Reklamní video, 1 minuta 25 s

O projektu

Mezinárodní antivirová společnost s českým původem se rozhodla představit svůj nový vizuální styl včetně loga pomocí reklamního spotu, který byl součástí rebrandingové kampaně.

Zadání vycházelo z jasné představy Avastu a jeho nové vizuální identity, kterou vytvořil ilustrátor a grafik Jonathan Calugi. Úkolem pro Motionhouse bylo navázat na existující podklady a zároveň přijít s kreativním přístupem, který je vhodně posune a doplní tím, co umíme nejlépe –⁠ efektním motion designem.

Snímek-obrazovky-2022-03-07-v-15.52.13
Snímek-obrazovky-2022-03-07-v-15.51.44
Snímek-obrazovky-2022-03-07-v-15.51.57

Příběh

Příběh videa propojuje lidi po celém světě a ukazuje, jakou roli hraje online svět pro náš běžný život. Avast se tu staví do role firmy, která tento svět spoluvytvářela a cítí, že za jeho fungování nese zodpovědnost.

Spot ukazuje, jaké nevídané možnosti nám technologický progres v online prostředí přináší. Můžeme se díky němu stále lépe vyjadřovat a komunikovat.

Avast funguje jako strážce tohoto světa. Zajišťuje náš bezpečný pohyb a chrání nás od všeho nebezpečí. Tím nás posiluje, zvyšuje naše sebevědomí a dodává nám pocit svobody.

Jak to vznikalo?

faza_1

Jasné zadání a existující firemní identita nám v první fázi projektu přinesly omezenější kreativní možnosti. Ačkoliv vymýšlení vlastního vizuálu nebylo možné, snažili jsme se jej alespoň originálním a poutavým způsobem rozpohybovat. Výsledný spot kombinuje 3D prostředí s 2D animací a pracuje zároveň s technikou frame-by-frame animace.

cockpit

Vytvořili jsme monochromatické pozadí ve flat stylu, které ladí s celkovým konceptem. Pomocí 3D a dynamické kamery jsme dodali prostoru hloubku. Přestože se jednalo o práci s jednoduchými obrysovými ilustracemi, díky těmto technikám jsme jim vdechli život a vytvořili celkovou atmosféru nového animovaného prostředí značky. Hotový spot už stačilo jen doplnit hudbou a voiceoverem, který byl namluven v angličtině.

Snímek-obrazovky-2022-03-07-v-15.52.36

Proces výroby probíhal standardním způsobem. Vytvořili jsme však více verzí animatiku a různých mezifází, protože Avast chtěl mít celý postup pevně v rukou a od začátku do konce být v obraze, protože bylo zásadní neuhnout od vizuální předlohy. Nakonec jsme naplnili všechny představy zadavatele, který byl s výsledkem spokojen a my doufáme, že mu video pomůže získávat ještě větší renomé po celém světě.

Credits

Animace: Michal Černý, Radek Pšurný, Ivan Floreš, Jiří Machů
Ilustrace: Adam Mihalov, Jiří Machů, Jonathan Calugi
 
Sound design: Jiří Machů

Office Brno

Drobného 296/20
Brno 60200
Česká republika

Billing information

Motionhouse s.r.o.
IČ: 04091850
DIČ: CZ04091850
Drobného 296/20,
Brno 60200

MOTIONHOUSE
2022