Jak udělat vaši značku rozpoznatelnější
díky animovaným videím

Dávno už neplatí, že stačí být odlišný. Značka musí být také rozpoznatelná. Pokud je jediným odlišujícím prvkem vaše logo, může to být problém. Proto (nejen) velké společnosti investují miliony do svých unikátních značkových kódů.

slon

Když uvidíte postaršího „kovboje“ v černobílém vyobrazení, dostane většina z nás chuť na proklatě dobré kuře z Kentucky. Milovníci pravého šampaňského Veuve Clicquot při pohledu na temně oranžovou barvu už vytahují skleničky a efektně rozlomená karamelovo – oříšková tyčinka nám připomene, že když máš hlad, jdi do Snickers.

Řady typů kódů značek dokáže perfektně komunikovat animované video. Pojďme se společně podívat na ty nejpoužívanější.

1. Barvy

Animace není realita. Celý svět tak můžete jednoduše přebarvit do barev vaší značky, jak se nám to podařilo například ve spotu pro e-shop Svět svítidel. Unikátní barevné kombinace nebo gradienty, které jiná značka nepoužívá, fungují skvěle.

Svet_svidel_Zacatek_v2

2. Maskot

Vypravěčem příběhu vaší značky může být jen málokdo povolanější než váš maskot. Když ho oživíte v animovaném videu, rozpoznatelnost je zaručena. Příkladem může být gorilák Gustav společnosti Epet. 

epet_gorilka

3. Tvary, paterny, symboly a fonty

Používá vaše značka symboly? V animovaném videu můžou být všude a dá se s nimi skvěle podprahově pracovat. Mezi charakteristické rysy české značky Remoska patří její pečící víko. Tak jsme z něj udělali hlavní hvězdu spotu.

4. Zvuky

Asi nemusíme dlouze popisovat píseň roztančených křečků z Dědolesu, kterou musíme zmínit, i když nejsme jejími autory. Ať už se jedná o hudbu, jingle nebo jiný zvuk, v animovaném videu vynikne.

5. Influencer 

Slavný herec jako tvář vaší značky je nákladný. Mít známý hlas značky ale už ale může být daleko dostupnější. Rozpoznatelnost je přitom zaručena.

Ideální je nesázet jen na jeden jediný kód značky, ale využívat jich několik a kombinovat je. V animovaném videu to jde snadno. Ukázkou může být spot z produkce Motionhouse pro Růžového slona. Díky maskotovi, charakteristické růžové barvě a voiceoveru od „hlasu značky“ Martina Stránského diváci nemají problém poznat, o jaký brand se jedná. To potvrzuje i nedávný výzkum společnosti Behavio

Chcete se dozvědět o možnostech animovaného spotu pro vaši společnost?
Napište nám na hello@motionhouse.cz 

Office Brno

Drobného 296/20
Brno 60200
Česká republika

Billing information

Motionhouse s.r.o.
IČ: 04091850
DIČ: CZ04091850
Drobného 296/20,
Brno 60200

Motionhouse 2022